Aprilväder...

Har tidigare nickat och instämt när jag läst andras klagobrev till vädret. Nu tar jag saken i egna händer och skriver ett eget.

Kära vädret!
Det är april, den 13 april närmare bestämt. Jag vill ha vår! Man har ju hört talas om aprilväder, men nu är faktiskt min gräns fett passerad, om du inte gör nått åt det här vädret kommer inte jag gå ut. Vad säger du nurå??? Du har en vecka max att fixa till skitvädret för nästa helg ska vi göra årets första grillning. Nåde dig om det snöar då?!!

Kommentarer
Postat av: Totte

I Skåneland ÄR det vår! Solen skiner och fåglarna skriker! Grillat har vi gjort länge!
Ha en fantastiskt bra dag!

Postat av: jenny

Har ni inte grillat än?! ;P

2008-04-13 @ 08:49:17
Postat av: martina

okej, ska vi lägga oss på den nivån! Jag hatar skåne ;)

2008-04-13 @ 08:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback