Eftermiddag på Hig...

Hur orkar folk vara så duktiga när det kommer till plugget? Jag har skrivit nästan två sidor nu och jag är faktiskt riktigt nöjd över innehållet. Samtidigt kan jag inte låta bli att spana på folket här i bibblan!

Saker man kan göra när motivationen tryter:

Gissa vilket programm folk pluggar på, det är jättekul att placera in alla i lärar, mäklar och ekonomifacket...jag tror jag är riktigt bra på grejen, fast det är klart, jag går ju inte fram och frågar om jag har rätt direkt....


Fika är en grej jag är rätt bra på, bögen i Prego är riktigt vass på att baka kakor =)


Snacka skit är en anna grej man kan sysselsätta sig med, fast idag har jag ingen pluggkompis. Erika drog hem =/



Idag är det någon kårgrej här, för alla töntar springer omkring i sina kåroveraller och skriver på varandra och klipper av byxben och syr på för att visa vem man är kompis med. Det är också rätt kul att kika på...


Kommentarer
Postat av: Anonym

eller så kan man ju åka buss.. ;)

Postat av: Cattis

*s* själv var man ju en kårtönt med overall. Spana efter de som har bytt kragar på overallerna för de är mer än bara vänner om man säger så... ;) Läget annars gumman? Länge sen vi hördes. Puss

2008-04-11 @ 16:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback