Gratis Sushi, kan det bli bättre?

Fredagen spenderades på Luukes baksida, solandes och pluggandes...Under dagen blev vi mer och mer taggade för att gå ut på Karmas 1års kalas dit vi hade fixat VIP-biljetter, Thank u Frida Luuke =) Allt som är gratis lockar mig, speciellt sushi som är gratis. Mallan har tidigare hävdat att sushi inte riktigt är hennes grej, men efter att Ella har lärt henne att blanda wasabin med sojan och bara käka nigirirullarna slänger även hon ner de små underbara matbitarna likt vilken japan som helst =)

Mallan och jag hade tagit en ultrasnabb trip till valbo på förmiddagen, där vi inhandlat årets bikini, Mallan rik som hon är slog till med två. Jag hittade även en jeansklänning och två linnen, innan vi i ilfart åkte tillbaka till tenngatansterass och fortsatte jobbet på vår solbränna =)

Vid 4:a tiden åkte jag hem och gjorde mig iordning och efter det pallrade jag mig tillbaka till Luukes där förfesten satte igång. En definition av en förfest hos Luukes lyder som följer:

Tre blonda systrar som ockuperat varsin spegel står och sminkar sig och fixar håret ända till taxin kommer. Jag själv gick runt mellan de tre utspridda luukarna och var social mitt lilla vis. Stil, very nice!


Vi kom till Karma vid 8, och jag hade lyckats boka det bästa bordet av dem alla =) Detta märktes då det under kvällens gång blev ett allmänt bord där hela hammargymnasiet hängde kändes det som =) Vi undrarde om vi kunde smälta in med Fridas 19 åriga polare?

Vid halv 12 hade jag tröttnat på att det bara var vi och 19 åringarna på krogen och jag drog hem, dock var jag supernöjd med kvällen och framför allt maten och mitt sällskap =)=)

Kommentarer
Postat av: Den stolta Malin Luuke

vi hade de ju grymt stekigt och bra.. :) På onsdag är det partygrillning som gäller.. de kommer bli klockers ju?! Se till och bjud dina polers nu.. :) Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback