Hig

Just nu befinner jag mig på skolans bästa spanar och kanske sämsta pluggskrivbord.....Jag har en utmärkt utsikt över alla studenter som inbitet försöker åstadkomma något vettigt. Kaffemuggarna väller över i papperskorgen bredvid mig, några helsnygga killar har problem att hålla sig till pluggsnackat och diskuterar istället brynäsmatchen från igår. Själv har jag noll inspiration till texten som jag försöker skriva. Den är inte svår att skriva egentligen, jag vet vad jag tycker, men att få ner det på print är inte lika roligt idag....

Funderar på att gå till Prego, det är cafeterian fast det låter som om att nån är gravid tycker jag. Titta vilket Prego!
Men om jag ska gå dit måste jag packa ihop alla mina 10 böcker, rycka ur sladden till datorn, packa ner den, springa ner för tre trappor, stå i kö, handla kaffe och gå tillbaka. Det är inte värt det eftersom det är lunch om typ en timme =)

Mitt måt innan denna timmen är slut är att skriva 1 A4 sida....Det ska vara väldigt själmotiverande enligt nån smart pedagog att sätta upp egna mål innan arbetet påbörjas. Min pedaogiska stil för dagen är att jag skulle vilja svulla pizza och knappa lite på tanjenterna för syns skull....

aja, back to work!

Kommentarer
Postat av: Anonym

det verkar vara kul att vara student... Jag tror jag måste följa med någon dag. Det ingår i min arbets serie att vara student.. Vi snackar om det ikväll.. Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback