Middag på byn....

Igår blev det en liten utgång =)

Jag och Mallan körde en egen förfest där vi blandade bål i mina gigantiska vinglas med torkade jordgubbar, vin och cider =)

Efter en promenad, där jag höll på att kissa på mig, kom vi fram till Karma och möttes till vår stora förvåning av en fullspeckad sal??! Vad är det här? Kan folk i Sandviken gå ut och käka och roa sig innan kl 24.00?? Glada i hågen tillvisades vi det enda lediga lilla bordet, ni vet ett sånt där litet runt barbord med flashiga skinnstolar.

Vi beställde in en flaska vitt amerikanskt vin och jag käkade sushi och Mallan en skagentoast. Efter lite mer vin kom Mathias och två av hans jobbpolare som inte sa ett knyst utan satt mållösa och lyssnade på mina och Mallans fyllehistorier.

Efter att vi varit ute och rökt,  möttes vi iaf av en stor balja fylld med is och bacardi breezer, bra sätt att impa på oss. Även fast jag har väldigt svårt att ta emot sprit när någon bjuder.

jajaj, vi hade kul iaf =) Fast vi rundade av rätt tidigt och åkte hem vid kvart i 12 =)

Kommentarer
Postat av: Lina

Vuxenpoäng! gå hem innan folket går ut=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback