mmm...

Med tanke på att min gucamole är i världsklass....
Med tanke att en riktigt fin köttbit och en mexikansk burgulröra med aburgine, purjo + lite andra grönsaker...
Med tanke på att vin är riktigt gott....


Så kan ni tänka er hur gott maten smakade, jag är sååå mätt!

Sitter fortfarande i soffan med datorn i knät. Det här är min nya bästis =) Vi kollar på en film med Sandra Bullock och Hugh Granth, den är helt okej...

Mathias beskrving av Icas citronbubbelvatten: De smakar som någon har tagit lite citronskal, hällt på lite vatten och bubblor, sedan spytt ner i flaskan och till sist skruvat på korken...Bra betyg??

Kommentarer
Postat av: Nea.

Jag har aldrig fattat vad en gucamole är. Känner mig aströg när folk pratar om det. XD

Postat av: Lina

Låter sjukt gott!
Känns som du och jag har lite samma intresse vad det gäller mat...=)

2008-04-05 @ 03:22:13
URL: http://linahokdahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback