plugg å fem myror!

Idag har jag varit på marrangoni och pluggat, imorgon är det skola med seminarium hela dagen, det blir nog helt okej. Fast en aning lång dag lär jag nog erkänna att jag tycker att det är!

Efter plugget drog jag och Freja till Jenny och Nicklas, jag gosa med Lilly en hel del medan Noah och Frejis gosa och sen gick vi ner på stan. 5 myror är fler än 4 elefanter kläderna hade preimär på Lindex idag. Jag köpte den rosa klänningen med elefanterna på samt ett set med linne och shorts med pelefanter på =) I love Magnus, Brasse och Eva!!

Drog ihop en kladdkaka nu på kvällen, där sprack veckans bantning, men jag har faktiskt mens och då måste man ha choklad!!

Fick det mest osökta messet idag från Sofie, så här stog det:

Hej darling, nu är vi husägare, åk förbi _________________ i SANDVIKEN och kolla!!!!



Jag är överlycklig att de ska flytta tillbaka, men trodde faktiskt aldrig att det skulle ske =) Men nu blir det bäbismys och grillfester tillsammans =) WEEEEEEEEE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback