Halleluja

Idag mår jag bättre, jag hade en riktigt rolig kväll igår =) Vi började med att gå på Amanda Jensen, jag får gåshud av henne för att hon är så jävla bra. Visst, det är lite falskt på sina ställen, men jag bryr mig inte. Känslig som jag är började jag nästan böla när hon sjöng Halleluja, helt underar!!

Efter Jensen mötte vi upp Pea, Mallan och Stubben. Efter mycket om och men och rekande begav vi oss till Olearystältet där det var sjukt mycket drag. Det var meningen att vi bara skulle käka och sedan åka hem, men vi kom inte innanför dörren förns kl 01.00....Titti och hennes syrra kom och mötte upp oss och lite senare även Erika och hennes kompis =)

Tack alla för att ni piggade upp mig igår, det behövdes! Nu ska jag åka och hämta Freja!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Godmorgon :)

Ska du göra nått roligt idag?

Ha en fin dag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback