Inskolning

Min stora tjej har börjat förskolan! Det går jättebra, men jag kan inte låta bli att syna förskolan med min lärarblick. Om vi tar det positiva först så är det supermysiga lokaler, alla är trevlig. Det är en mysig och lugn barngrupp och förskolans gård är helt underbar. MEN...

Förskolan har inte böckerna framme synligt för barnen, deras ursäkt var att barnen lätt har sönder dem. Hallå!!! Det är en förskola, det är meningen att ni ska uppmuntra och väcka en läslust hos barnen!...jag blir tokig =)

Kommentarer
Postat av: Annika

Jaså har Freja också börjat på dagis :) Vilket går hon på då?

2008-08-13 @ 20:39:16
Postat av: Ang1e

Haha jag har inte ens tänkt på det där med böckerna på dagis..Men ofta har jag sett många ungar springa med böcker, så så gömda kan dom ju inte vara..Åtminstone inte på Emilias avdelning :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback