Känn er utmanade...

Ikväll är det TP-kväll!!! Malin och Pea ska krossas!!!! =)=)


Första dagen någonsin freja har hoppat över sin sovamiddagstund. Hon slocknade 5 minuter i bilen på väg hem från valbo, men när jag frågade om hon ville ha en glass slog hon upp ögonen och blev genast pigg som en mört. Bra med lite mutning ibland, det hade varit katastrof om hon somnat vid 4 tiden!!

Måndag imorgon, in till skolan med nya tag. Vi har kommit igång riktigt bra med vår uppsats, frågeställning och syfte är färdigt och jag har hittat ca 5 avhandlingar och 5 andra böcker av etablerade forskare som vi förhoppningsvis kommer att kunna använda =)

Kommentarer
Postat av: Camilla (MYRRAH)

Söndagens sexfråga är tillbaka igen. Vågar du svara?

Postat av: Anonym

ni ska få spöööööööööööööööööööööööööö!!!!!

2008-08-17 @ 18:05:59
Postat av: jenny

Jag kan inte ens välja någon favoritlåt utan tycker många, många är bra. =)



Ja, vi kan gärna ses i veckan jag har inget att göra. =P

2008-08-17 @ 22:53:50
URL: http://jennypro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback