Myshelg...

Vi har haft en riktig myshelg!! På fredagsvkällen åkte jag ner till Mallan på tenngatan som hade lite avskedsfest, hon flyttar ju upp till sundsvall idag och ska plugga där i 3 år...snyft...Tur att det kostar 100 spänn med upptåget att åka och hälsa på iaf =)

Igår var jag och mamma ut på islandhästtur. Det känns i baken idag kan jag lova! Jag vill ha häst igen, men tiden och pengarna räcker faktiskt inte till just nu =/ När Freja och frejas planerade syskon blir lite äldre så kommer det dock finnas häst i vår familj kan jag lova!!

Redan igår började Freja tjatat om Nicke efter att jag sagt att vi skulle till Furuvik idag, hela morgonen har hon också pratat om Nicke och Teddy och bäbä och apa, allt skoj i parken med andra ord. Mathias jobbar idag, men jag och Freja packade matsäck och åkte dit själva =) Det var jättemysigt tills det började spöregna, något som vi var helt oförberedda på eftersom det var klarblå himmel i sandviken. Jaja, drog på oss regnkläder, men vi hade inga stövlar så när frejas skor började tjippa av vatten åkte vi till farmor och farfar istället och fick lite lunch där =) Korv är aldrig fel är mottot i vår familj!

Imorgon är det back to school, är inte allt för sugen, men men....

Nästa helg ska vi ha höstfest ute i stugan, det ska bli skoj iaf =) Alltid trevligt att ha något att se fram imot så går veckan ltie fortare =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback