plugg och sushi och lek med Noah

ja ungefär som rubriken lyder så har min dag sett ut. Vaknade vid halv 8, klev upp kvart i, kikar på mobilen 5 i och ser att jag har fått ett mess från Erika där det står att vi börjar halv 9 istället för 9 som vi trodde. Shit vilken stressmorgon, slängde ner två knäckemackor och lite kladdkaka i en matdosa, pussade Freja och kastade mig sedan in i bilen. Väl framme inser jag att jag inte hade behövt stressa fullt så mycket eftersom kl var 8.22 när jag anlände jaja....

Efter föreläsningen pallrade jag och Erika oss ner på stan där vi käkade lunch. Erika vågar fortfarande inte prova Sushi den fegisen, men jag smällde i mig en 9-bitars! Det bästa jag vet!

Efter lunchen gick vi lite i  affärer innan vi gick tillbaks till skolan....halv 4 var jag hemma. Kvart i 4 kommer Jenny, Lilly och Noah och ungarna får leka lite =) Noah och Freja är så himla gullig mot varandra och Freja springer lite titt som tätt och kollar till att Lilly också mår bra. Eller Lilluuuu som Freja säger =)

Rätt lång dag va? just ja, jag tog en cykeltur till Maxi och handlade lite också!

Nu ska jag gå och sova, imorgon ska jag till min LLU:are och planera för VFU:n som jag inte har tid med!

Kommentarer
Postat av: jenny

sötaste Frejisen på bilderna! =)



Tack för idag, alltid lika roligt att leka med Er. :*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback