Skittråkig...

Jag vet, jag är skittråkig som inte uppdaterar bloggen, men sanningen är den att jag inte har nått att skriva. Freja är fortfarande dålig, hon har vart sjuk i snart en månad nu. Vi har bestämt att hon ska få vara hemma och vila upp imunförsvaret ordentligt över julen och slippa alla baciller på förskolan. Detta leder till en rätt understimulerad unge som mest vill kolla på film och läsa böcker och bada dagarna i långarna...

Själv jobbar jag jämt känns det som, fast idag är även jag hemma och är sjuk. Tror jag har åkt på flunsan, har svettats som en gris hela natten och det känns som jag har ett kilo bly i hjärnan...

Annars har vi faktiskt väldigt mysigt här hemma, men jag har slut på fantasi vad man kan göra inomhus...Har köpt pärlplattor, men jag misstänker att jag tycker att det är roligare att lägga än Freja. Hon sitter mest och kastar dom på mig och garvar. Vi leker rätt mycket kurragömma, det är skoj =) Och sen blir det rätt mycket fika med, hihih =)

Vill även skicka en stor grattiskram till Erika som har fått sitt första jobb som förskolelärare!

Kommentarer
Postat av: Sofie och Elian

Bli friska snart så vi kan leka. Hade tänkt middag till helgen men vi kan väl se om ni hunnit blivit bättre!Elian är lite hostig han med. PUSS

2008-12-16 @ 14:00:42
Postat av: Anette

Hoppas du blir frisk tills på lördag!! Krya på dig! Kram

2008-12-16 @ 18:19:27
Postat av: Matilda

Jag instämmer med Anette. Hoppas du frisknar till tills på lördag! Krya på dig! Kram

2008-12-16 @ 19:38:32
Postat av: Angelica

Ni kan göra play-doh deg hemma som ni kan göra roliga figurer med och använda pepparkaksformarna igen :) Kan man ha i en fin karamellfärg också så blir det roligare :D

Postat av: Anonym

"..dagarna i långarna.." hur menar du då?

2008-12-18 @ 08:18:00
URL: http://mallansworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback