Bästa tjejfilmerna någonsin!

Satt och funderade över mina bästa tjejfilmer... Kom fram till att mina klara favoriter är Legally blond, och allra helst 2:an!! Med tanke på att det inte är så ofta man får chansen att krypa ner i soffan själv med lite popcorn och kika på den så ska jag faktiskt ta tillfälle i akt! Mathias kommer garanterat hitta mig sovandes i vår sköna soffa imorgon bitti kl 10 över 6 när han kommer hem från jobbet... =)  Efter dem kommer helt klart Stekta gröna tomater, den tycker till och med Mathias är hyffsad =)

Bästa bölfilmen är Broarna över Madison County, älskling kom hem en dag när jag hade kollat på den och jag satt och hulkade så hemskt att han trodde att någon dött. I och för sig var jag gravid, men jag tror jag skulle gråta lika mycket i normalt tillstånd =)

Vilken är din bästa film?

Kommentarer
Postat av: Mickan

Älskar stekta gröna tomater..klart en av dom bästa filmerna

Postat av: Mickan

Fast The notebook är oxå en favvo

2008-02-14 @ 22:51:37
URL: http://mickand.blogg.se
Postat av: Martina

Å jag tror jag såg stekta gröna med dig för första gången =) The notebook är underbar!! Fast jag fatta inte att dom dog tillsammans första gången jag såg den..haha

2008-02-14 @ 22:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback