Dagen efter...

Det hör ju som ni säkert förstått tidigare inte till vana att jag går på krogen, man kanske skulle börja med det lite oftare, i alla fall en gång i månaden för jag hade en riktig toppenkväll igår! Jag och Malla började hemma hos mig där Mathias hade lagat jättegod fajitas med gucamole. Jag tömde det sista dropparna vin som fanns kvar i dunken i en pet-flaska, hehe, kände mig inte ett dugg som 16 år igen jag lovar =)

Efter maten tog det väl ungefär en halvtimme för mig att välja kläder, Malin tycker att min garderob är pinsamt tom och jag kan väl inte gör annat än hålla med... Hon ska ta med mig på en shoppingrunda när csn behagar att komma! Tillslut hittade jag ett par trasiga leggings som Malin nåla ihop och till det blev det en svart och lila klänning. Jag kände mig faktiskt riktigt snygg förutom håret som jag MÅSTE klippa och färga i veckan =)

Vidare slira vi ner på stan i våra stilettklackar, det var sjukt halt!!! Vi hann nog dricka två glas vin innan vi halvsprang till Karma för att slippa betala inträde. Väl där var vi såklart först. Vi satt vid det stekigaste bordet i mitten och sippa på två glad vin, när två killar kommer och fråga om dom får slå sig ner. Sådär satt vi 4 st gäster och typ 10 staffmembers och hade trevligt =) Efter ett tag kom trubaduren och satte sig vid vårt bord och sjöng och full som jag började bli sjöng jag Ph i micken. Rätt pinsamt, sen dansa vi en massa och träffa en massa folk som jag inte sett på 100 år eller nåt =)=)

Viking med Pizza, fast jag åt inget och sen en taxi hem sponsrad av Andreas!

så som sagt, man kanske skulle gå ut lite oftare =)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh, vad skoj! Blir sååååå avis. Börjar längta ut för att träffa lite folk. var ett bra tag sedan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback