dagens mattips!

vilket regnväder det är ute, fast om jag ska vara ärlig så får det hellre regna än snöa. Jag är så trött på den icke existerande vintern som varit och vill nu bara ha vår och sedan SOMMAR!!! Freja är fortfarande förkyld, vi hade tänkt att gå på öppna idag, men stannade hemma då hon nästan var snorigare idag hur nu det är möjligt? Mathias tog Freja på en promenad imorsse innan det började regna medan jag fick lite sovmorgon, skönt att få äta frukost själv och stå i duchen hur länge man vill utan att någon leker tittut med duchdrapperiet. Till lunch lagade jag rostas med smörstekta champinoner, en gräddsås med vitlök och fajitassmak, samt mexikanskt ris med ärtor och rårivna morötter till det. Det blev faktiskt riktigt gott =) Det var en riktigt stor köttbit även om den inte syns så bra för svampen =)

image69


Kommentarer
Postat av: Mickan

Vilken mästerkock du verkar vara =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback