Hello??!

Hello svenska folket, skämtar ni? Hur i helvete kunde Christer Sjögren gå direkt till finalen? Jag tyckte att han killen som varit med i Fame Factory, Micheal hade en riktigt bra låt. Bäst var dock Björn Gustavsson, jag hade lätt ringt och röstat på honom om han hade haft ett nummer =)
http://www.youtube.com/watch?v=cPuSB1WnEsc kan du se mer av Björn =) 

Efter Shlagern började Titanic... har nog utan att skämta sett den 20 ggr, fast sist jag kolla var jag nog 15 år och satt och låtsades att jag var Rose i bilen tillsammans med Jack, snacka om het scen! Jag har alltid drömt om att få göra nått liknande och slå upp en hand mot en immig igenflåsad ruta...Som synd var missade jag just den scenen då min dotter vaknade precis då och ville ha sin napp som hon hade lyckats lägga sig på....

Kommentarer
Postat av: Angelica

Han som varit med i famefactory? Är inte det nästa vecka? Jag ska på finalen i globen och inte fan vill jag se christer sjögren där. usch tål inte hans låtar. Men ska vinka åt dig :)

Postat av: Martina

Nämen han Miachel som sjöng låt nummer 5,kommer inte riktigt ihåg vad den hette, men typ nåt med Thats Love. Han var ju med första säsongen av Famefactory men hoppade av? Var det inte så?

vilka ska du till globen med? va kul för dig, jag skulle åxå gärna ha åkt dit =) KRAM KRAM

2008-02-10 @ 00:06:00
Postat av: Mickan

Björn Gustavsson ska jag gifta mig med...tänkte jag ;)!

2008-02-10 @ 10:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback