I'm in lööööv

Så äntligen hittade jag ett par svarta skinnstövletter efter mycket om och men! Jag och Frejis åkte in till skolan en sväng igår, det var meningen att det skulle bli en snabbvisit där jag bara hämtade papper till Göransonska fonden (till er som pluggar, glöm inte att det är sista dagen på fredag!!). Vi kom väl dit vid ca 10, men då var det stängt =/ Jaha, vad ska man göra nu då, tänkte jag och bestämde mig iaf för att gå ner på stan en sväng. Det är dock inte så lätt med en unge som inte vill åka vagn utan gå i 0,001 km/h =) Iaf lekte vi ofrivillig jaga inne på Din sko, Freja sprang och skrattade och rev ner skor på fler hyllor, jag höll på att skämmas ihjäl, men till slut lugnade hon ner sig och jag hittade min stövletter! Dom är i svart skinn, med liten kilklack, så sjuukt snygga =) Hoppas det håller i sig med kilklack ett tag till nu när jag har köpt ett par svindyra. Med min tur kommer man väl att tycka att dom är fula lagon till midsommar eller nåt! Efter skoköpet kom Erika och hon lunchsällskapde med oss =) Jag åt sushi som vanligt! =) hihi...

Imorgon är det ju alla hjärtans dag! Jag har inte köpt något än, men tänkte ta en sväng ner på stan imorgon förmiddag när han sover (han har jobbat natt och sover till typ halv 1) Ett år köpte jag en stekpanna till honom, det kan man ju tycka att en kock ska bli glad över, men det mobbar han mig för än! Han ville tydligen ha choklad och blommor eller nått annat klassiskt =) jaja, får se vad jag hittar på!

Vilket fint väder det är ute idag förresten! Jag har vart på morgonpromenad med Angelika och Axel, Freja och Axel gick jättelångt alldeles själva i sina klumpiga vinterdojor! Hon blev helt slut efter det och sover fortfarande =) När hon vaknar ska vi käka lite lunch och sen går vi hem till Jenny med familja =)

Det börjar lukta underbart här, har fetaostfylld kyckling, med rostade grönskaker i ugnen =) Nu kurrar det i magen, hörs!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vilken tur att du hittade ett par skor, som du så gärna ville.
Va?! OJ oj, skulle aldrig i min värld släppa ner Noah i en butik. Gaaaaah! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback