På livingroom...

Härligt underbar alla hjärtans dag!! Middag på livingroom, supergod mat, gott vin och allt sånt som hör till...

Följande konversation utspelade sig efter ett glas vin:

Martina: Jag älskar dig gubben, gud va mysigt vi har!!
Mathias: Jag älskar dig med!!
Martina: Jag känner mig tillochmed lite nykär ikväll!!
Mathias: Nä gumman, det är bara vinet som talar....


Faktum är att jag har känt mig nykär hela dagen även utan vinet! 5 underbara år, nog får man kämpa ibland, men nu är allt så lekande lätt!! Älskar mitt liv =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Måste erkänna att det lät mysigt =)...men alla hjärtans dag ska vara mysig och romantiskt, det är hyesterin om alla dessa prylar som butikerna är proppade med som jag spyr över..blä =)

Ni firade den som man SKA ;)

2008-02-14 @ 22:48:31
Postat av: Mickan

å just det glömmde skriva namn =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback