partypooper

Just nu skulle jag har vart på fest. Vinet skulle nog vid det här laget börjat göra verkan och förmodligen hade jag sjungit singstar och dansat i Tittis vardagsrum. Men, vad gör jag? Har spenderat kvällen framför tv:n. Let's dance kan man ju inte missa, då kanske världen går under...

Dagen har spenderats ute, hela familjen gick på en pulkapromenix i morsse, när vi kom hem spydde Freja igen. Kul det där med vinterkräk, fattar inte hur länge den kan sitta i. Stumpan har blivit så smal, hon har inte ett enda fettveck på benen nu och magen går inåt istället för utåt :( Fick i henne tre skeder potatismos och två digestivekex till kvällsmat... Godare med kex tycker Frejson =)

Nu står min karl och hänger över axeln och vill förmodligen ha het fredagssex med mig.. bara att kila =)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Men usch, att hon aldrig blir frisk. Min syster har fått kräk nu med, hoppas hon inte smittat oss!

jag har hört att de ska ha varit spyfrisk i 48 timmar innan de räknas som friska och inte smittar.

Krama Frejis från oss!

Postat av: Sophy

Heej!! Stackars lilltjejen!! jag har också hört att de ska gå 48 timmar efter att de senast spydde innan de vistas utomhus eller träffar någon, annars är det lätt att det tar om igen, och smittar med för den delen!!Vinterkräkan är ju nåt av de värsta som finns, uscha va ja tycker synd om er!! kram

2008-02-02 @ 18:15:56
URL: http://sophy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback