plugg

suck, är helt färdig efter badhuset, dessutom åt vi på donken efteråt och det gör ju inte direkt saken bättre! Har nyss läst 70 sidor i små barns matematikinlärning, rätt så intressant men den är fruktansvärt upprepande! Känns som man kunnat komprimera ihop allt till 30 sidor! jaja, inte jag som är författare.... Snackade en lång stund med Malla också, du får inte flytta tillbaka till stockholm darling! Hon ska eventuellt på en intervju där på fredag =/

Nästa helg är jag sugen på att gå på brända bocken och käka och dricka lite gott rödvin...Får se om det blir med Erika och Maria, vi har snackat länge om att dra ihop nått =) Jag tänkte precis skriva att jag och Erika inte har festat ihop sen den där helgen innan jag tog mitt gravtest, men sen kom jag på att de var ju faktiskt här på nyår med oss =)

Får se om jag åker in till skolan på måndag, det känns som att det kommer att gå bra att plugga fastän Freja inte börjat på förskolan än. Nu ska jag vika lite tvätt och sen tror jag faktiskt att jag är färdig för sängen... Det var ju bara skit på tv och Mathias sover redan....Jag har knappt sett honom sen i Lördags....

Uch, nu spelar dom Hold me now på Lugna favoriter (bästa kanalen), jag skulle behöva bli lite hållen nu...Jag blir alltid ledsen av den låten, en sån riktigt grinlåt som man satte på när man var 15 år och så olycklig kär att man trodde hjärtat skulle brista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback