plugghäst

Snart kommer Maggan och ska passa Frejis medan jag är i skolan hela dagen. Jag och Erika ska dela upp litteraturen och göra en uppgift tillsammans, men om jag känner oss rätt så kommer det även bli en hel del annat snack =o) Freja sover fortfarande, hon har blivit en riktigt sömntuta på sistone och det skulle ju vara dumt och klaga över det!

Resten av veckan då? Malin kommer nog hem från Sundsvall vilken dag som helst, vi ska ju ta vår berömda shoppingrunda där hon antagligen kommer lensa mitt konto ihopp om att jag ska bli lite mer uppdaterad i min garderob! På onsdag ska jag ÄNTLIGEN få träffa Lilly/Lea, ska bli så mysigt att få lukta på en bäbis igen! Tänk att det bara är 15 månader sedan jag hade en liten nyfödd plutt! Det är ofattbart, då det känns som jag har haft Freja för alltid! Hon är mitt liv, det finns inte ord för att beskriva hur lycklig jag är över att vara hennes mamma!


Sen på Onsdag eftermiddag/kväll ska jag på badhuset med Freja och plaska med Mamma Mu, hon blev ju helt såld på det här med att bada när vi var utomlands. Jag har faktiskt tänkt att köpa ett simkort så kan jag bada med henne ofta och gå och simma själv någon dag i veckan. Det skulle verkligen behövas!


Nu måste jag fixa lite frukost. Tror jag ska steka Amerikanska pannkakor, det är Frejas favvis just nu. Gud vad jag skämmer bort henne =) hihih 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback