regn!

Hur fan kan det regna i februarI? och dessutom en dag när jag ska ut och gå, bläää...jaja, antar att det bara är att ta på sig regnkläder, men man kan ju inte hjälpa att bli deppad av det här! Har nog känt mig lite nere hela veckan, kan inte riktigt sätta fingret på vad det är, men det blir nog bättre om ett tag....

Jo, glömde säga att Katarina Florin hade glömt att registrera hela klassen på kursen. Jag fattar inte hur man kan va så jäkla virrig, jag behöver mitt studiebidrag! Det är fan lite drygt 3000 kr det handlar om! Freja behöver en ny vårjacka och jag ska ha ett par skinnstövlar och lite kläder =)

Nu ska jag gå ner och äta vaniljfil med banan i i till frukost, sen ska jag tvätta två maskiner och efter det är det dags för bäbisgos hemma hos Jenny. Sorry om jag inte tjatat om annat i några dagar nu, men jag kan inte hjälpa det!

Just ja, det är fortfarande ingen som nappat på badhuset idag =/ VI får väl gå dit själva då, men om ni ångrar er så går vi dit vid 3 tiden....bara att höra av er =)

Kommentarer
Postat av: Cecilia

haha Katarina Florin, grattis, henne hade jag på specialpedagogiken och hon är verkligen "speciell" :P

Pusss

Postat av: Martina

Jo jag har hört att hon är det =) Jag läser åxå specped, hade du henne i A eller B-kursen?

2008-02-06 @ 10:23:40
Postat av: Sophy

Jag tycker hon är helt underbar, helt klart den bästa lärare jag haft under mina år på högskolan..hon och gunilla Nylund på so:n..Men smaken e ju som baken, så ..=)

2008-02-06 @ 23:04:27
URL: http://sophy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback