stackars pojkar!

Ikväll kommer Erika och Jimmy hit, så fort Freja vaknar ska hon och jag åka till valbo en sväng och handla lite vin och kanske nått fint att ha på sig =) Man måste ju klä upp sig när det är shlager! Våra stackars killar HATAR shlager!! Med tanke på detta kanske det kan vara snällt att bjuda på lite tjut =) Fast jag tror att Jimmy åker på att köra ikväll =) Stackars pojke! 

Mathias är och tävlar nu och bör vara hemma till kl 5, jag informerade honom om att jag snällt stryper honom om han inte är hemma innan dess =) Stackars pojke!

Vad tror ni vi ska bjuda på för smarrigt ikväll då? Hur låter det med kycklingfilee som är fylld med soltorkade tomater och mozarellaost, till det blir det hemmagjord klyftpotatis och en spansk mojosås =) Efterätten har jag inte funderat över än, men jag har inte käkat min supersmarrigt hemliga dajmtårta sen nyår...kanske ska fixa en sån?

Kurrar det i magen på dig nu? Känner du att också vill komma hit? Isånna fall är det bara att ringa, det skulle bara vara trevligt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback