Väldigt ensamt...

Inatt kommer jag att sova ensam. Freja sover hos sin farmor (snyft) och Mathias jobbar natt....Tyckte det var bäst för Freja att sova borta så slipper vi fara och flänga imorgon bitti. Min buss till Stockholmo går 7.55, hon vaknar sällan före 9 nu för tiden så det blir nog bäst att hon får sova där. Dock svider det i hjärtat, hon ska ju sova bredvid mig, tätt intill med ett ben eller en arm över mig, för att ha stenkoll på att jag inte lämnar henne. Jag älskar att sova så. Konstigt, eftersom jag aldrig kunnat sova nära Mathias, då vill jag ha så mycket space det går, och absolut INTE dela täcke....Men Freja får gärna ligga så där tätt och bara mysa, jag älskar att höra henne andas!

Har varit i valbo idag med Sofie och Cattis =) Sofie har börjat få en riktig liten kula nu, jag röstar stenhårt för att bäbisen ska heta Sigge Wiklundh! Har ni hört nått coolare namn? Har lovat att de ska få ta vår spjälsäng eftersom vi ändå inte behöver den då Frejsan vill sova med oss och vi (läs jag) med henne =)

Iallfall satt vi på fiket i valbo och skvallrade lite, och fastän vi inte setts på några veckor så hade de stenkoll på vad som händer i mitt liv tack vare bloggen! Man kanske ska sluta skriva så mycket här så man har nått nytt att berätta när man äntligen hinner träffas =) Igentligen skriver jag allt det här för min egen del, även fast jag måste erkänna att jag tycker det är spännande att andra har tillgång till mina tankar. För jag är verkligen superärlig i allt jag skriver här! Finns väl kanske nån grej som man håller på, men det är inte många!

Vad ska jag då tillbringa kvällen med? Jo, eftersom jag missar skolan imorgon måste jag plugga. Ska utveckla Jean Rousseaus tankar och pedagogik till specialpedagogik hur nu det ska gå till? Närå, det går faktiskt rätt bra, har hunnit skriva två-tre sidor redan och det ska vara på ca 5 tror jag. Sen måste jag läsa ut små barns matematikinlärning, så det är vad jag kommer att göra ikväll...

Ring mig jättegärna och surra lite då jag kommer ligga här själv och ha tråkigt! Antar att du som läser har mitt nummer =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback