7 sanningar

Cecilia gav mig en utmaning att avslöja sju sanningar om mig själv, det vore ju fegt att banga så här kommer utmaningen:

Länka till den som utmanat dig
Berätta sju sanningar om dig själv
Utmana sju personer
Lämna ett meddelande till dem du utmanar

1. Jag blir alltid lika glad om jag får tillbaka för mycket växel när jag handlar. Det skulle aldrig falla mig in att säga till.

2.Just nu har jag Mathias kallsonger på mig eftersom min troslåda ekar tom, dags att tvätta tänker ni, grejen är den att jag har tvättat idag men jag orkar inte gå ner i källaren och hämta tvätten. Höjden av lathet?

3.Jag inte tveka en sekund om Mathias sa att han vill försörja mig så jag kan vara hemmafru i all evighet. 

4.Jag och Titti sjöng kareoki (diggelo diggelej) en gång när vi var 18 år och vi sjöng så hemskt att Glenn stängde av micken...illa illa


5.Jag skulle gärna bli tvåbarnsmamma inom en väldigt snar framtid 

6.Jag är för lat för att träna, men för tjock för att inte göra det. Vad gör man åt det?
 
7. Jag hatar att bli pillad i naveln. Försöker febrilt att få igenom den önskan till min dotter. 

Jag utmanar härmed dessa 7 personer att avslöja sina sanningar: Malin, Sophy, Jenny, Hea, Maria Lund, Angelika B och Annika I. Good luck girls =)

Kommentarer
Postat av: Maria Lund

heeejsan!!

Nuu så har jag gjort 7 sanningar=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback