Bättre nu än sen!

Jaha, då var det färdigt, ännu en släng av magsjukan har drabbat Karlavägen 3c! Jag blir tokig, det var ju bara 3-4 månader sedan sist och nu har vi ju knappt umgåtts med några andra barn förutom Noah...

Kl 3 väckte Freja mig och kort därpå spydde hon ner hela sängen. Det vara bara att stiga upp och byta sängkläder och torka av sig  själv med våtservetter, jag fick nämligen inte släppa ner henne för ett ögonblick och det ville jag inte heller. Efter det har hon spytt några gånger och skitit ner sig totalt, på tre sekunder var det blött igenom på byxorna till och med. =(

MEN, det är bättre att detta kommer nu och inte nästa vecka när vi MÅSTE vara friska.... Jag blir så ledsen om vi måste avboka resan pga av magsjuka!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hoppas hon blir bättre! :( KOnstigt att hon fått skiten IGEN!

Postat av: Martina

mm, ja vet, jag fattar inte vad skiten kommer ifrån =( hon är lite piggar en nu iaf, och har inte fått ur sig nått på ett par timmar.. Är du frisk idag? =)

2008-01-10 @ 12:08:10
Postat av: Mallan

Yo! - Yes jag kom in.. :) det står antagen på ansökan så jag gissar på det :D fett med hurra... Du kul med magsjuka.. Nä :( jag lär ju inte komma och hälsa på .. ;) Puss

2008-01-10 @ 12:35:25
URL: http://www.attvaramalin.blogg.se
Postat av: Jenny

Skönt att hon är piggare. Jag mår också bättre. Ingen feber, men en jävla foglossning har gett sig påmind. :(

2008-01-10 @ 12:37:43
URL: http://jennypro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback