Glassbilen igen, suck...

Åter igen är denna blåa monstertruck i knutarna. Freja har gråtit hysteriskt varje gång den glada melodin spelas och jag kan inte göra annat än trösta.

Jag har lagt mig till med en ful ovana, jag bjudar på allt jag ser på Tradera!! Imorgon kommer en jättefin klänning med rosa moln a 80 kr (helt ny), kolla =)


image40

Sen har jag köpt en tröja a 7kr, kolla =)

image41

Har även varit ner på stan idag och en sväng och köpt diverse till resan, det börjar närma sig nu! Jag längtar varje minut. Jag kollade vädret där nere tidigare idag, 20 g och sol, hade gärna haft det varmare men den tempen är nog ganska lagom för Frejis =)=)

Fan nu plingar glassbilen igen, lär gå in och trösta min dotter!

Föresten måste jag klaga lite, min kompis Malin, vars blogg heter
www.attvaramalin.blogg.se är mycket roligare än min (alltså bloggen, inte hon, fast å andra sidan kanske hon är det???) Grejen är den att jag inte kan skriva lika roligt som henne! och jag ska bli svensklärare, sorgligt =) jaja, tur att man får lite härlig läsning i den varje dag iaf =)


Kommentarer
Postat av: Annika

Skönt att någon som håller med mig angående glassbilden. I dag när den kom äckligt plingande mitt i nattningen så tänkte jag "Jag ska stämma Hemglass!!"

Postat av: Mallan

babe I love you.. du försöker ju så gott det går. Jag ska lära dig love.. PUSS

2008-01-17 @ 16:47:28
URL: http://www.attvaramalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback