Gott nytt år!

Oj oj oj vilken nyårsafton vi fick! Den bästa någonsin!! =) Vid 6 tiden plingade Jimmy och Erika på dörren med en flaska vin och en jättefin blomma i handen, maten hade då precis blivit färdig och det första vinglaset hälldes upp. Mathias hade lagat tre rätters med Axmarröra på toast till förätt, kalvfille med smörstekt svamp, konjaksrödvinssås och dragonskum till varmrätt och jag hade fixat min daimtårta till efterätt =) Maten vart helt sjuukt bra!! Freja somnade vid 5 men vaknade vid 8 för att det smällde så hemskt, hon var vaken till halv 10 och sen började hon jäspa varpå hon somnade på ca 10 minuter! Efter eferätten kom Sofie och Johan och vi spelade Tp och singstar och de flesta av oss drack en massa vin =)  5 i tolv började Freja gny, så vi blandade en flaska välling och jag och Mathias firade 12slaget med henne i sängen =) Det var jättemysigt, men hon somnade om strax efter det att vällingen tagit slut. Vi fortsatte festen till halv 3 och sen gick vi och la oss!

GOTT NYTT ÅR ALLA =)

Kommentarer
Postat av: Lena

Hejsan Hittade din blogg på familjeliv. Känner igen dig från öppna förskolan. Är tidigare sandvikenbo men bor numera i Järbo men det händer ibland att jag går på öppna i sandviken.Önskar dig en trevlig forsättning på det nya året!

2008-01-01 @ 23:27:01
Postat av: Martina

jaha, va kul =)Vad heter ditt barn så kanske jag känner igen dig med =) Brukar vara lättare att placera någon med hjälp av barn tycker jag om du förstår vad jag menar =) Ha ett gott nytt år du med så kanske vi ses på öppna, då får du hojta till =)

2008-01-03 @ 18:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback