Här ska vi bo :)

Här ska vi bo :)

Här är en bild av vårat hotell =) Nämnde jag att var 4 stjärnigt!! =) JAG LÄNGTAR!!

Frejas pass är fixat, badkläder med uv-skydd beställda från pippilotta. Frejas sandaler skulle komma redan imorgon, min bikini + några klänningar från Ellos är åxå på väg. Måste till apoteket och köpa ett lager med alvedon, vätskeersättning, sårtvätt och plåster och ner på Lindex rean och fynda några t-shirtar till Freja. Jag ska ner på stan med Angelika och käka imorgon, förhoppningsvis Sushi =) Hon får stå ut med att gå lite i affärer då, men det hoppas jag inte att hon har något emot! Nu ska jag lägga Freja, fast hon verkar inte vara så trött?! Jaja, annars ska vi ligga och läsa sagor och mysa en låång stund!!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Annika

Shit, va avis jag blev :) Ha det riktigt skönt, och njut av sol och allt!

Postat av: Maria

Finns det plats för ett stycke Maria?? Packa ner mig i en väska och låt mig följa med. Kräver inte mycket..Inte alls..

2008-01-06 @ 13:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback