Hotell Flamingo, here we come!

Igår hade jag tråkigt, jag satt och kikade lite på resor och hittade en resa till Lanzarote på ett 4 stjärnigt hotell för 8500 kr för hela familjen. Kanske mitt galnaste spontanköp, men jag ringde till Mathias och sa att jag tänkte boka en resa på hans lediga vecka. Okej då sa han =) Och gissa vad? Den 18/1 åker vi alltså till Lanzarote, det slår mig just i denna sekund som jag skriver det att vi hade lovat Daniel och Hea och äta på löningshelgen där, men vi får ta det helgen efter... Får inte glömma att maila henne utifall hon inte ser det här!

Så nu är det 100 grejer som måste fixax! Jag beställde ett par urcuta sandaler som jag hittade på halva priset. Vi ska åka in till Gävle idag och fixa Frejas pass och sen är vi iaf en god bit på väg =)

Kommentarer
Postat av: Helena

Lanzarote låter ju inte helt fel!! Middagen kan vi ta en annan gång. Tror förresten att Daniel har en spelning den helgen, så det hade inte funkat ändå!

Förresten så kom jag på en sak igår - skulle ni vilja skicka bliderna ni tog från bröllopet till mig? Tänkte nämligen göra en foto-bok, så det vore trevligt!

Ha det bra!
Kram!
//Hea

Postat av: Karin

Åh ser underbart ut!!!! Inte nå avundsjuk ;o)

2008-01-04 @ 20:18:06
URL: http://karinsa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback