I huvudet på Gynning!!

Kikade nyss på Gynnings nya show, måste säga att den var sådär. Jag hade skyhöga förväntningar då jag brukar i det närmaste ligga på golvet och garva åt henne så fort hon öppnar truten. Men hon överglänstes av James ca 4 år som kläckte kommentaren Bingo Rimer älskar att pussa tjejer på smuttan! Mohahahahaah

Vad har jag då gjort idag... hmm, inte mycket, vaknade av en stor fet PUSS mitt på munnen av min underbara dotter, sedan gick vi upp och lekte en sväng till en äcklig doft spred sig i hennes rum. Hon hade popat igenom blöjan och bajjet var utsmetat på hela låret! Nice nice, man vänjer sig fan aldrig med det!! Efter bajsinsidenten tog vi ett gemensamt bad och sjöng en liten båt blir ofta våt för fulla muggar. Sen har vi inte gjort så mycket mer vettigt, sovit middag, lagat mat, och sen kom Mamma och fikade semlor med oss. Erika hann inte komma =/ men men, snackade i telen med henne en låååång stund medan Mathias och Freja sussade och övertalade henne att hoppa på mattekursen jag ska läsa. Jippi, jag behöver inte gå dit själv och skämmas. Jag kan fråga henne om allt jag inte förstår!

Suck, är rätt så trött, ska nog gå och krypa ner bredvid Frejson och gosa på henne och förhoppningsvis inte behöva mata henne allt för många gånger inatt! Mathias jobbar natt =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback