karantän warning!

Efter en lyckad shoppingtripp med Sofie, där jag hittade ett par fodrade gummistövlar från Viking för 89kr och en lila stickad klänning till Frejson avslutades det hela med att Freja spydde ner hela bilen. Små biter av majs och korv är nu fastklistrad över hela sitsen då jag tog upp Freja och kutade in. Väl inne spydde hon igen två gånger och hade diarre innan hon somnade. Med detta vill jag varna folk från spontanvisiter på några dagar! Fan, jag som var så sugen på att träffa nån imorgon... Skulle hitta på nått med Angelika och Axel nån dag, men vi får skjuta upp det till slutet på veckan eller nåt =/

Blä, jag mår åxå illa.... vi hade ju nyss mr magsjuka på besök...SUCK



Nått lite positivare är dock att familjen Leljewahl/Prokch (vet aldrig hur det stavas) har fått tillökning med en liten tjej igårkväll =) MÅÅÅÅNGA GRATTISKRAMAR =)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Men stackare! Tycker ni alltid får magsjuka! Peppar peppar har man klarat sig i 22, nästan 23 år:) Men man ska aldrig säga aldrig!

Mysigt ni såg ut å ha de på semestern då! Jätte fina bilder! Tur att ni slapp magsjuka under semestern ivilket fall!!=)

Massa kramar!!

2008-01-27 @ 19:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback