Mittinattenlekar...

av rubriken att döma kan man tro att det är nått snusk jag anspelar på, så är dock inte fallet. Efter det att Freja sovit nästan hela dagen igår då hon var sjuk, hade hon väldigt svårt att förstå att jag och Mathias inte ville gå upp och leka med henne kl 01.00 inatt. Hon klättrade upp gränsle över mig och satt och hoppa och skratta och skrek mamma, mamma, mamma, innan jag gav upp och la mig på golvet i hennes rum, medan hon lekte en timme. Sen var hon nöjd och visade med bestämdhet att det var dags att krypa tillbaka till sängen.

Hon är helt bra idag iallfall, vilket känns underbart, jag skyller dock på att hon var dålig igår för att inte ta en promenad, då jag egentligen bara är lat. Fast det blåser ju faktiskt lite ;)

Funderar på om jag ska ta en tripp in till Gävle idag och hämta Frejas pass som har kommit, hade vart perfa om polisen hade öppet på lördagar eftersom jag ändå ska in på polarnrean imorgon!! Men men, allt i livet kan ju inte klaffa.

Ska hoppa in i duchen nu en sväng innan Frejis vaknar och Mathias kommer hem från jobbet så får vi se vad vi hittar på... dammsugas ska det iaf, det gör vi varje fredag...få se om jag till och med orkar damma =)

Kommentarer
Postat av: Mallan

Hallådär snuppa! :) Ja när jg blir student ska jag anpassa mig efter min budget. Dvs. Shoplifting är en het trend i Amerika som jag hört kan rekomenderas.. ;) Slick....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback