Sleepless in Sandybay!

jaha, ännu en natt med ca 3 timmars sömn. Allvarligt tarligt så måste den här perioden gå över snart. JAG PALLAR INGE MER!! suck, gick och la mig vid 11, vid 12 vaknade hon och skulle ha välling. Vid 1 vaknade hon och skulle ha nappen + lite vatten. Vid halv 3, var det dags för välling igen. Efter det kunde inte jag somna om på en timme, och sen vaknade hon igen vid 5 och fick lite vatten och vid 6 när Mathias kom hem från jobbet fick hon välling igen. Sen var det bara att kliva upp....

Jag fattar inte hur jag ska hinna med allt idag, vid lunch kommer Mathias mamma, jag kan säga att jag hade behövt minst 3 timmars sömn till för att orka med besök idag. Hon ska dessutom ha lunch, sen kommer Sofie vid 1 och henne vill jag definitvt INTE misse, jag har längtat som en tok efter henne. Sen kommer Mathias pappa på eftermiddan. Förutom det ska jag vika två feta IKEA-kassar med tvätt, upp på vinden och hämta resväskorna. Packa, eventuellt tvätta en maskin till. Måste även till ÖB och köpa nån billig crapleksak som Freja kan få på flyget....

Sen måååste jag få sova middag med Freja, men det kommer jag inte å hinna då måste jag dammsuga....

Kommentarer
Postat av: Fridah

jobbigt att bara sova 3 timmar, :(

Postat av: Jenny

Fy fan! ;) Tycker synd om dig. Inte lätt att vara mamma, jag vet hur det är. Hoppas hennes period går över snart! Det borde den göra. :)
Om ni har trist imorgon får ni gärna komma hit, Noah och jag är ensama hela dagen!

2008-01-16 @ 12:46:19
URL: http://jennypro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback