Student igen...

Har varit i skolan idag, det gick bra fastän jag var den enda i klassen som inte var verksam lärare... Jag hade rätt mycket att säga ändå vilket kändes skönt =) Och briljerade lite med Erik Froms relationsteori och fick iaf några impade blickar =) Käkade renskavslunch med Erika i skolan och snackade lite skit. Ska till Owes med henne på lördag är det tänkt, jag vill ha nya gardiner till vardagsrummet, vi får se om det går att fynda där!

Imorgon ska Freja få leka med någon. Tänkte ringa till Angelika och höra om vi kan kika förbi där en sväng (Hon är kärnfrisk nu) eller så går vi till öppna. VIll så gärna hälsa på Jennys bäbis, men antar att dom har fullt upp med familjebesök denna vecka. Jag får lugna mig till nästa då jag tänker komma oavsett om dom vill eller inte =) hihihih!

Efter skolan tog och jag Freja en långprommis, sen gick vi hem och stekte pannkakor och åt det med lite glass. Man får skämmas bort när man precis har varit sjuk och aptiten inte riktigt kommit tillbaka, eller hur?

Nu kommer Mathias hem snart...ska gosa lite med honom, sen ska jag läsa en artikel på engelska och skriva läslogg på den och sen ska jag SOVA! hade totalt glömt hur jävla trött man blir efter en heldag i skolan!

C ya


Kommentarer
Postat av: Jenny

He he, bara mamma som varit här än så länge. Lillan är trött eftersom hon har Gulsot. Den kontroleras med prover varje dag. I morgon har vi "ledigt" och ska inte till BB förrän på lördag. SKÖNT!

Vad kul att det går bra i skolan, hoppas med vi ses snart.

KRAM

Postat av: Martina

å va mysigt, då får ni ha det skönt! hur går det med Noah då, tycker han att det är spännande? kram

2008-01-31 @ 22:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback