Sunday

Underbar dag igår, började dagen med att Freja fick åka pulka ner på stan till sin farmor där hon bjöd på köttbullar, potatis och brunsås, sen lämnade vi henne där och gick på apoteket för att inhandla det som behövs inför resan. Bamseplåster, alvedon och solskyddsfaktor kommer man långt med =) Efter ett stopp på Hansens för kaffe och semla pallrade vi oss hem och städade lite och sjöng singstar en stund innan vi åkte och hämtade Frejis.

Till kvällsmat blev det tacos och sen gick jag och la mig och lyssnade på min Stieg Larsson ljudbok som jag är helt beroende av!! Vilken sjuukt bra bok alltså! Sen somnade jag och vaknade när telen ringer, Mathias svarar eftersom den ligger på nerevåningen. Det visar sig vara Malin som vill komma förbi en sväng med sin rätt fulla lover Ponta! Omg, har inte träffat någon så full på lääänge! Men roligt var det, fast när han frågade hur mycket vi kunde tjäna in på att elda i öppna spisen för tredje gången var det svårt att hålla sig för skratt =)

Dom kommer iaf hit snart för att käka söndagsfrulle med Americanska pannkakor med banan och honung på... min favvis för tillfället =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback