svårt å sova..

Idag är det jag som har problem att sova och inte min dotter. Jag tror det är pga att min sömn har varit helt rubbad de senaste veckorna... dock skulle jag behöva sova eftersom vi åker härifrån kl 02.00 inatt! Just nu sitter jag och nallar på färgodiset och dricker te och hoppas på att tröttheten ska slå till. Jag hade kunnat lägga mig och lyssna på min ljudbok om det inte vore för att min I-pod lacka ur idag och vägrar fungera...bra timing! NOT!

Tänkte säja ajöken för en veckas tid nu....

so long, farwell, auf widersen, goodbey!!!


Lanzarote, HERE WE COME!!!


Kommentarer
Postat av: Annika

Ha det riktigt riktigt skönt nu, och sola åt oss alla bleka stackare här hemma!

Postat av: Anonym

Åhhhh, vad mysigt!!! Ha det riktigt skönt nu och tänk på oss här hemma i regniga, dimmiga, mörka Sverige :-)
Kraam!

2008-01-18 @ 18:38:53
Postat av: Cecilia

Hoppas ni får en fin semester! =)

2008-01-21 @ 13:16:10
URL: http://ceccci.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback