Kattskrälle

Jag och Freja var ute och lekte en sväng efter middagen, plötsligt från ingenstans kommer det en grå katt rusande mot henne, jag är bergis på att den ska atackera men den lägger sig ner och spinner och visar att den vill bli kliad. Freja klappar den jätteförsiktigt och då plötsligt ser jag hur katten vänder i luften och sätter tänderna i hennes ben. Det tog ett bra tag innan jag fick bort den.

Vi åkte upp akut på sjukhuset och Freja fick en penselinkur, kattbett var tydligen inte att leka med sa doktorn... =(

Stackars min Freja!

Kommentarer
Postat av: jenny

Jag undrade precis hur det gick. Vilken tur att ni fick hjälp så fort.

Fick hon ingen spruta?

Postat av: Martina

Dom har fått stelkrampssprutan, det hade jag missat! =)

2008-07-20 @ 07:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback