Magsjuka utan duch = ingen hit!

Idag kom vi äntligen hem från stugan, eller äntligen ska jag inte säga är sjukt skönt att vara där ute och bli ompysslad av farmor. Även fast man erbdjuder sig att hjälpa till så får man typ inte det och då får hon faktiskt skylla sig själv =)

Efter att vi kommit hem och packat upp drog vi till Valbo en sväng, Mathias hade blivit ruskit impad av Hesons och Daniels toalettstol som stänger sig själv så det soft som en draglåda och en sån var han tvungen att köpa, kosta vad det kosta ville. 800 kr senare kom vi ut från coop...Jag har även beställt denna hylla i vitt till badrummet, men nu vet jag inte om spegeln jag köpt köpt i svart passar till.. jaja, det visar sig, annars får jag väl byta nått =) 

 
http://www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=29480&productId=185298&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=

Efter en lång dag var freja rätt trött och somnade i sin splitternya hellokitty pyjamas som hon köpte i valbo. Efter typ två timmar vaknade hon och gnydde jättelänge och slutade inte fastän jag gick in och satt och smekte henne i pannan. Jag tar upp henne och då slänger hon ur sig jordens kastspya med pastaskruvar och falukorv ner på mammas gamla trägolv med glipor mellan plankorna.... Kan även tillägga att vi inte har någon duch här... ingen hit, jag hade gjärna duchat av både henne och mig.....

Kommentarer
Postat av: Lina

Inte kul med magsjuka, hoppas hon är piggare!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback