satans ärlig...

tvättade 4 maskiner igår, nästan all tvätt blev förstörd av någon metallfärgad sörja som jag ine har en aning om hur den kan ha kommit dit. Mathias frågar ungefär hur mycket kläderna är värda och jag höftar med ca 2500... han ringer försäkringsbolaget och dom betalar gärna ut den summan minus självrisk 1500 kr. när jag sedan räknar ihop värdet på alla kläder ordentligt slutar summan på betydligt mer än 2500... men medan tårarna strömmade lät det som ganska mycket stach.... kul att jag har noll kläder att ha på mig och med en bebis i magen känns det rätt dumt att köpa en ny garderob..... fan!

Kommentarer
Postat av: Ang1e

Men gud så drygt!! Men vad har du för storlek? Jag har ju lite mammakläder efter mina graviditeter, du kan få ta dom om du vill och kan ha!

Postat av: Anonym

här finns det ju alltid kläder lovve..... Imån åker vi hurra!! Jag ska skriva ett mejl nu till dig med packlista och planering... Din teamleader tar detta på fullaste allvar... Puss

2008-07-03 @ 09:08:52
URL: http://attvaramalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback