syskonvagn...

Ja  jag vet, det är kanske lite tidigt att redan börja kolla på syskonvagn, men jag tänker så här: På Frejas förskola ska de ha egna vagnar att sova i. Jag kommer mestadels att cykla med henne till förskolan och då är det smidigast om hon har sin scooter där så hon kan sova i den. Syskonvagnen kan jag använda redan nu för man sätter bara på en extra sits bakom när lill*n kommer. Och framför allt man sparar lite drygt 2000 kr på att beställa vagnen från England i dagsläget, men de kommer antagligen ändras inom en snar framtid har jag hört då de inte får några vagnar sålda i Sverige till det dyrare priset. Undrar varför? =) 

Här är iaf en bild på Phil&Teds som vagnen heter, Jenny får hjälpa mig att beställa den idag för hon kan sånt där =) hehe


 

Kommentarer
Postat av: Ang1e

Vi fick ta hem Emilias vagn från dagis när Evelina föddes, så att vi kunde ha både enkelvagn och syskonvagn att välja mellan här hemma. Så Emilia sover i en av dagis vagnar, funkar jättebra! Bara man frågar så kan dom nog lösa det med en dagisvagn, om du nu inte vill/kan ta med eran egen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback