Fotboll

Igår hände något historiskt!!

Jag såg mitt livs första fotbollsmatch utan att gå under av tristess. Det kan bero på det trevliga sällskapet i form av Erika och Jimmy som kvällen till ära slagit till och lagat en supersmarrig tacobuffe. Till efterätt serverades vaniljpanacotta med hallonsås och sen en stoooor fruktbricka. Jag var med andra ord rätt sysselsatt av att käka hela kvällen så matchen flöt på rätt smärtfritt.

Jag till och med slängde ur mig fraser så som: Men spela uppåt, ut med domarn och sen en inte lika fullt så klockren. Jag råkade säga att spanjockerna var lite söta när dom blev så glada av målet. Allas blickar vändes mot mig, om blickar kunde döda, den tabben gör jag inte om!

Kommentarer
Postat av: Ang1e

Aha då förstår jag! Vi bor i ett hyresradhus i Vallhov vi :-)



Emilia går på Myran, jättebra avdelning! Blir nog bra på Humlan med :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback