Hört på ICA

Häromdagen var jag på ICA, bakom mig i kassan står ett par i typ 50-års ålder. Följande intressanta konversation föregick efter att tanten spanat in tidningshyllan:

Men Arne, har du sett, nu har Carl-Petter lämnat gården sin. Vem ska ta hand om grisarna nu då? Fast det är klart, han ska väl få komma till stan han med. Du Arne, inte tror du väl att Carl-Petter blivit märkvärdig sen han va med i Läts Däääns?


Nä, han verkar va en bra grabb den där Carl-Petter...


Men du, det är väl okej om jag köper tidningen så vi får se vad som hände när han kom till stan?


Ja, det är det väl....


Va bra Arne, men du kolla Charlotte Pirelli på det där omslaget, tycker du inte att hon ser lite ut som ett lejon med så mycket smink? Och titta där, där är hon igen, men där är hon MYCKET sötare, ser du inte Arne?


Mjo....


Du, jag tror jag tar och köper den tidningen med så jag får se vad det står om Charlotte, för jag säger då det, hon verkar vara en så fin tjej, trots att hon inte kan sminka sig. Du Arne, tror du hon sminkar sig själv??


Inte vet jag.....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback