Hos mamma..

typ två veckor framåt kommer vi att bo i min mammas lägenhet medan hanterverkarna förvandlar vårt badrum! Det kommer bli så apans snyggt och jag lovar att lägga ut lite bilder.

Idag har vi varit på BVC, Frejsan fick en spruta och har efter den haft så ont i armen att hon har fått pimpla alvedon. En tur ner på stan med Jenny och Lilly ledde till att vi kom hem med ett par rosa adidasskor till min lilla tjej =) det är roligt att skämma bort henne =)

Sen har jag vart och duchat hos svärmor. Mammas duch är nämligen paj så jag åker runt på duchturne nu tills vi kan flytta hem =)

Magen och jag mår bra, har dock aldrig varit så hungrig i hela mitt liv. Det måste vara en pojke i magen eftersom allt är tvärtemot från hur det var när jag väntade Freja!!!

Namnförslag just nu:

Kille: Tore (mer eller mindre bokat)
Tjej: Ellie eller Ellen, vad tycker du?

Kommentarer
Postat av: jenny

Jag tänker på Ellen show eller vad det heter så jag röstar på Ellie! =)

Sedan, tror du verkigen på att kroppen reagerar på könet? =P

Postat av: Ang1e

Jag röstar också på Ellie, för precis som Jenny tänkte jag också på Ellen show :-)

2008-06-26 @ 08:19:27
URL: http://angelica0lsson.blogg.se/
Postat av: Mickan

Röstar oxå på Ellie =)

2008-06-26 @ 08:48:31
Postat av: Anonym

Jag röstar på inget dera.... Bättre kan ni.. :D Ellen är så 2005 och Ellie är sooooo 2008. Dock mycket gulliga namn, men lillbäsen måste vara mer orginell så som Tore! Så jäkla kul... Tänker på den där nörd Tore i FCZ... MOahahahaha... Ps. Penisrevanchen är sjukt bra. Den kan bli en hit.. Men fler måste tycka till i min blogg. Men du leder.. Puss

2008-06-26 @ 13:30:31
URL: http://attvaramalin.blogg.se/
Postat av: Lina

Jah hejar på Ellie =)

2008-06-27 @ 12:12:25
URL: http://linahokdahl.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jag går emot allihopa. jag röstar på Ellen=)

2008-06-29 @ 18:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback