Sommartider

Det är högsommar, känns det som iallfall =) I fredags var Sofie och Johan, Cattis och Titti och Nicklas här på grillning. Det blev supermarrig mat på vår fina färdiga altan och vi kunde sitta ute till 1. Vid halv 1 vaknade Freja och var orolig så jag gick och la mig en stund med henne och somnade =/ Jaja, jag hade väldigt trevligt fram till dess i vilket fall =)

Idag har vi också gjort något riktigt somrigt, kl halv 10 imorsse var ryggan packad och cykelkorgen fullproppad med picnic mat, dvs en termos med korv och lite banan, korvbrön så klart, ketchup och russin. Vi drog upp lite högbo där vi spenderade en underbar dag med lite solning, lek och en massa fika =) Freja var mest förtjust i ankungarna som även dom suktade efter maten. En bet till och med Freja i finger, men jag tror det gick bra, hon blev mest förvånad!

Imorgon ska jag och Freja åka till Furuvik md Erika, 100 kr för två vuxna och två barn + åkband, subvisionerat av Öppna förskolan =) Tack och bock säger vi. Freja är riktigt taggad på apor och blir helt galen när hon ser en apa på animal planet. När man frågarna hur apan ser ut sätter hon upp armarna ala Sally stuk och viftar och tjoar precis som en apa =) Och när man sen frågar om hon är en gullegris grymtar hon =) Min knäppa goa unge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback