Badhus och öppna

Om ni frågar fröken Frejs, så är hon säkert rätt nöjd med veckan som helt gått ut på att tillfredställa hennes lekbehov =) I början av veckan så besökte vi, som jag tidigare skrivit om, familjen Proksch/leljewahl. Igår var vi på badhuset med Björn, Lina och Klara =) Freja och jag åkte med världens sus i gula rutchekanan, men hon blev lite sur när hon dök och fick en kallsup!
 
Idag har vi varit på öppna hela dagen, det var helt sjukt mycket folk där, men väldigt trevligt ändå =) Idag är det fullt upp, kl 5 ska vi till mamma i valbo och om vi hinner, fortsätter vi till farmor och farfar en sväng, mina kusiner och deras barn är där, men hinner vi inte idag är det ingen katastrof för vi ska dit imorgon med....

Nu ska jag laga lunch, finns noll i kylen dock så vi får se vad vi ska hitta på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback