Biljävel

Idag är vår bil inne på lagning...precis den dagen man vill ha den för att åka och spendera de nyinkommna slantarna i valbo... Mathias var och lämnade bilen kl 07.00 imorsse, kul för honom, jag och freja låg kvar i sängen och sov nogon timme till :) Kl 10.00 fick jag ett samtal från bilfirman där de berättade att han visst råkat glömma och beställa vår ruta!? Idiot, jag ska till skolan imorgon, nu måste jag åka buss...ingen höjdare direkt! Mathias bad mig tänka positivt att jag åkte miljövänligt iaf, då fick han en ond blick av mig!

Väntar på att Mallan ska uträtta sina behov innan jag ska träffa henne och eventuellt slå henne lite, då hon lagt in en sjukt pinsam film av mig på youtube... sök inte på "Martina" på youtube är ni snälla ;)

Kommentarer
Postat av: Heson

Hahaha!!! Du får ju skylla dig själv när du skriver så där :-) Kunde ju såklart inte låta bli att kolla :-)
Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback