ensamma nätter...

Ännu en nattvecka för Mathias. Både jag och Freja sover dåligt då, igår natt sov hon på min arm nästan hela natten, jag var lätt stel i axeln imorsse kan jag lova :) Dagen har spenderats hos familjen Leljewahl/Proksch, Noah och Freja brukar i vanliga fall vara riktiga små loveburds, men idag var de griniga och bråkade hela tiden...Jag hade iafall trevligt och Nicklas lagade en smarrig carbonara :) På eftermiddan gick jag och Mathias en promenad ner på stan och kolla lite, jag är ute efter en mössa till Frejis, den hon har nu är lite väl tjock nu när vädret börjar bli varmare...hittade dock ingen =/ om nån vet någon snygg mössa på nån hemsida kan ni väl hojta, den ska passa till en rosa polarnjacka det är mitt enda krav :)

Imorgon blir det skola hela dagen, fick ett mail nyss om när infon inför examensarbetet blir av, jag är taggad och nervis på samma gång. Tänk att jag ska skriva en C-uppstats? Hur ska de gå? Tur att jag har min Erika att skriva med =)

Nu ska krypa ner i sängen med min underbara doughter! PUSS

Här kommer några bilder från dagen

image85

Freja tycker Lilly är supergullig och vem tycker inte det??





image87

Freja läser med ett sviktande intresse Max boll...Håret är på sne efter en tupplur i Noahs rum :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback