kvällsnytt!

Väldigt mysig dag, har läst säkert 20 sagor för Freja, tagit en låångpromenad medan jag lyssnade på min ljudbok. Gick till tenngatan en sväng och hälsade på Mallan och Ponta, välkomnades av min youtubefilm på högsta volym när jag klev in i dörren, Frida hotade med att lägga ut en ännu värre film som hon har på telen. Men då hota jag att aldrig mer fixa in henne gratis på krogen ;) hehe

När vi är nästan hemma igen tutar min pappa på oss, han följer med in en sväng och när han var tvungen att åka grinade Freja i typ 10 minuter efter honom. stackars liten, hon ska sova där för första gången nu i helgen, det går säkert bra för hon älskar att sova borta! Mallan tjatar om ännu en utgång, men jag får se vad jag känner för. Mathias verkar vara lite taggad iaf, han har vart på krogen 3 ggr sen Freja föddes så det kan man på ett sätt förstå. Jag skulle gärna käka middag med Sofie och Johan för det var länge sen!
 
Nu ska jag ner å glo lite på tv och städa köket, får se om sällskap dyker upp till So u think u can dance!

PUSS


Kommentarer
Postat av: mallan

Hahahahahaha, jag garvar för du är bäst. ;) klart vi ska ut till helgen. fan va vi ska rocka!!! :D Love you

Postat av: Sophy

Men Martina, de e ju totalrust på de radhuset...uyäck!! Annars skulle ja absolut vilja bo där, men samtidigt känns de lite onödigt att köpa ett radhus, för jag vill ju helst av allt ha ett hus..så då skulle de väl bli en till flytt för oss snart i så fall..haha!! Oddsen just nu lutar åt att de blir en flytt..men vi ska filura lite till först innan vi bestämmer oss..men billigt boende e ju aldrig fel!!

Snygg film på dej på youtube föressten...Hahahohohohaha!!

Kramkram

2008-03-25 @ 21:50:02
URL: http://sophy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback